Het zit over het algemeen niet zo in de genen van de technologiesector om haar prestaties van de daken te schreeuwen of haar meerwaarde heel actief naar buiten te brengen naar een groot publiek. Zo dacht bijna heel Nederland dat alle maakindustrie naar Azië moest verdwijnen en Nederland alleen kans had als zij een service-economie zou worden. Men, het grote publiek, had geen flauw benul dat juist in de maakindustrie in Nederland fantastische dingen gebeuren. En zo heeft de jeugd te weinig benul hoe aantrekkelijk het kan zijn om in de technologie te werken en weten investeerders de technologiebedrijven en TU's onvoldoende te vinden.
Tijd om technologie beter te verkopen aan de buitenwereld.
Tijd om technologie beter te verkopen aan de buitenwereld.
Winnen
Bescheidenheid siert de mens, maar kan je in de markt flink voor de voeten lopen. Je gaat er dan van uit dat anderen wel zullen zien wat jouw meerwaarde is. Die vlieger gaat dus niet meer op in een speelveld waar iedereen keihard voor zijn plaats moet knokken. Dan kun je beter maar aan zoveel mogelijk mensen laten zien hoe goed je bent, daar werk je tenslotte ook hard voor. Die mensen kopen misschien niet allemaal je product, maar willen zich misschien wel aan je binden als partner, financier, voorschriiver, medewerker, enz. Maar alleen als zij denken dat deze relatie hen iets gaat opleveren. Dat zij ermee gaan winnen. Als mensen jou zien als winnaar geeft dat de nodige voordelen, bijvoorbeeld:
- mensen komen liever voor u werken
- uw mensen komen makkelijker binnen bij mogelijk nieuwe relaties,
- bestaande relaties laten zich erop voorstaan dat ze met u zijn verbonden, laten u niet snel vallen, ook niet voor een lagere prijs en kunnen zelfs fan van u worden die u vermelden op hun website, u 'retweeten' op Twitter, 'liken' op Facebook of aanbevelen op Linkedin.
Durven
Een winnaar heeft een visie op ontwikkelingen in markt
en maatschappij, weet anderen daarin mee te nemen en creëert zo niet alleen
een rationele, maar ook een emotionele band met zijn externe doelgroepen en medewerkers. Hij krijgt daarmee een voorkeurspositie
waar een ander moeilijk tussen kan komen en die hem ook sterker laat staan
in moeilijke discussies, zoals onderhandelingen over prijzen.
Doen
Je bent een winnaar omdat anderen dat vinden en die
perceptie is te beïnvloeden. Natuurlijk door goede dingen te doen, beter te willen zijn, maar ook door je meerwaarde voor markt en maatschappij te delen met mensen die je organisatie laten groeien. Door met hen een dialoog aan te gaan en een relatie op te bouwen. Daarmee ga je ze voor je winnen en aan je binden, zodat ze je product of dienst willen aanschaffen, met je willen werken of voor je willen werken, je informatie of feedback willen geven, je aanbevelen of op een andere manier gaan helpen.
Relevante mensen voor je winnen doe je door je bedrijf te laten leven in haar speelveld, bij mensen die mee kunnen werken aan je groei. Daarvoor is uitgekiende marketing en communicatie nodig en juist
daar valt voor veel technologiebedrijven nog veel te winnen.
ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
BeantwoordenVerwijderenNadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)